بچه كه بودم


سلام,به خوش اومدید اومیدوارم ازتمام امکانات وب.استفاد کنید

بچه كه بودم

 

بچه كه بودم .... از جريمه هاي نانوشته كه بگذريم ... سمنو و ساعت و سيب و سكه و سلام و سكوت و صداي بهار هفت سين سفرهي من بود... .

بچه كه بودم .... دلم براي آن كلاغ پير مي سوخت كه آخر هيچ قصه يي به خانه نميرسيد ... .

بچه كه بودم... تنها ترس ساده ام اين بود كه سه شنبه شب آخر سال باران بيايد ... .

بچه كه بودم .... آسمان آرزو آبي و كوچه ي كوتاه مان پر از عبور چتر و چلچراغ و چلچله بود



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت12:46---22 اسفند 1390
سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشه

وبلاگ قشنگی داری مطالبی که گذاشتی زیبا هستن

خوشحال میشم به منم سربزنی

فعلا بای منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 22 اسفند 1390 12:44 |- jamal -|

ϰ-†нêmê§